خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 16 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۸۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ عباسعلی ریحانی " فرمانده سپاه شهرستان بجنورد" ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و درک شب های قدر گفت : در لبیک به ندای رهبری و در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و همزمان با گرامیداشت 72 شهید طلبه استان و سالروز شهادت شهید حجازی، کمک های مومنانه در قالب های مختلف در نقاط محروم شهرستان بجنورد توزیع شد.

وی افزود: 15 هزار پرس غذای نذری برای سحر، 40 هزار پرس غذای نذری برای افطار،2 هزار و 500 دست پوشاک، 5 راس ذبح گوسفند و 7 هزار کیلو مرغ در این ایام تهیه و توسط پایگاه های مقاومت بسیج در بین خانواده هایی که پیش از این شناسایی شده بودند، توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد ادامه داد: همچنین 5 واحد مسکن محرومین در این بازه زمانی مرمت و بهسازی شد و 5 سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان بجنورد اهدا شد.

ریحانی با اشاره به توزیع هزار پک بهداشتی در بین هیات های مذهبی شهرستان خاطر نشان کرد: در مجموع 16 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک در قالب رزمایش مواسات و همدلی در بجنورد در بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها