به مناسبت ماه ضیافت الهی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روزانه با یک خانواده بیمار، نیازمند و پیشکسوت بسیجی دیدار می کنند.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۹۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه دیدار و سرکشی از بیماران و خانواده های نیازمند به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه انجام شد.

گفتنی است این برنامه از از ابتدا ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه به همت بسیجیان ادامه خواهد داشت.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در حاشیه این برنامه اظهار کرد: برنامه دیدار با خانواده های بیمار، پیشکسوت بسیجی و نیازمند با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت در منازل این خانواده ها برگزار می شود.

او افزود: این برنامه با ختم قرآن خانگی و قرائت زیارت عاشورا و ادعیه ها برگزار می شود. در کنار آن خانواده ها مشکلات و خواسته های خود را مطرح و اقدامات لازم جهت رسیدگی و رفع آن ها انجام خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: در این دیدار یک بسته معیشتی به ارزش 4 میلیون و پانصد هزار ریال شامل برنج، مرغ، روغن، پنیر، تخم مرغ، چای، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و نمک است.

مومن آبادی بیان داشت: تاکنون برنامه سرکشی و دیدار از هجده خانواده در سطح روستا همراه با اهدا بسته معیشتی انجام و ان شاءالله این طرح مومنانه با یاری بسیجیان تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها