خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای آبرومند بهار

بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت خدیجه(س) بهار گفت: محفل انس با قرآن با حضور پر شور اهالی روستای آبرومند و بسیجیان در حسینیه قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با ۲۲ ماه رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری از طلاب حوزه علمیه صدیقه کبری(س) و میهمانانی از سطح شهرستان در حسینیه قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) روستای آبرومند برگزار شد.

وی عنوان کرد: جزءخوانی قرآن کریم هر روز طی ماه مبارک رمضان؛ هدیه هر جزء به روح پاک یک شهید همراه با تفسیر یک آیه با حضور اهالی روستا و بسیجیان توسط مربی و سرگروهان حلقات صالحین برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت خدیجه(س) بهار افزود: در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری و بقای نسل و جلوگیری از کاهش جمعیت مسلمانان، نشست روشنگری در رابطه با فرزندآوری با حضور سخنرانان شهرستانی در پایگاه شهیده موسوی برای زنان روستا برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم سه شنبه‌های مهدوی، قرائت دعای توسل، تفسیر آیات و آموزش احکام، دعای ندبه و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های فرهنگی در پایگاه است که طی ماه رمضان در حال برگزاری است.

بهرامی در پایان گفت: بسته‌های معیشتی به همت خیرین بسیجی تهیه و در شب‌های قدر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات