مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان عنوان کرد

ضرورت توجه به جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی اساتید

همدان-مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی اساتید در این شرایط سخت کنونی و هجمه­های دشمن باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۷۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رحیمی در جمع مسئولین کانون­ها و شورای معاونین بسیج اساتید استان همدان ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت علی (ع) با بیان مقدمه­ای به بررسی و آسیب‌شناسی جنبش عدالت‌خواهی پرداخت.

وی در ادامه با بررسی ابعاد جنگ اوکراین و روسیه، این موضوع را از هر دو طرف باطل دانست و به ابعاد تغییر تاکتیک­های جنگی اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان عنوان کرد: جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی اساتید در این شرایط سخت کنونی و هجمه­های دشمن باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان همدان نیز در ادامه تبیین ابعاد شعار سال و تلاش برای ایفای نقش بسیج اساتید در این زمینه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بر بررسی و تشریح قسمت­های مختلف برنامه­های سال ۱۴۰۱ برای مسئولین کانون­ها، حضور بیش از پیش بسیج اساتید در کارهای جهادی و خیریه به صورت سازمان یافته تأکید کرد.

سرهنگ بقایی با تأکید بر حضور پرشور اساتید در راهپیمایی روز قدس، به صدور بیانیه بر اساس ابلاغیه صادره از سازمان، مصاحبه با جراید محلی و استانی و حضور در میزگردهای صدا و سیمای مرکز همدان و ارسال پیامک و روشنگری در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد.

وی به تشریح برنامه­ریزی­های صورت گرفته برای برگزاری روز قشر در طول مدت یک هفته پرداخت و گفت: از جمله این برنامه‌ها می­توان به حضور و سخنرانی اساتید پیش از خطبه‌های نماز جمعه­های استان، برگزاری نشست خبری، صدور بیانیه، حضور مسئولین کانون­ها در منازل شهدای شاخص هر شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی-ورزشی اشاره کرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان همدان دیدار مسئولین کانون­ها و برخی اساتید با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولین هر شهرستان و بیان تعدادی از مشکلات در راستای حل نظام مسائل استان، حضور اساتید شاخص با خانواده در برنامه­های تلویزیونی و استفاده از اساتید برجسته و صاحب نظر در موضوعات مختلف به عنوان کارشناس مجری، برگزرای همایش نیم­روزه و تهیه و توزیع بسته­های معیشتی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

سرهنگ رجبی جانشین سابق سازمان بسیج اساتید استان همدان نیز در ادامه ضمن تشکر از زحمات مسئولین کانون­ها و معاونین گزارش مختصری از فعالیت­های صورت گرفته در دوره تصدی خود را بیان کرد.

در پایان با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از زحمات ۹ ساله سرهنگ رجبی تقدیر به عمل آمد.

ضرورت توجه به جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی اساتید

ضرورت توجه به جهاد تبیین به عنوان وظیفه اصلی اساتید

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار