خبرهای داغ:
همدان-سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

هوالعزیز الجبّار

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

دوم اردیبهشت ماه هر سال در تقویم جاودانه انقلاب اسلامی ایران؛ حماسه‌های ماندگارِ امنیت، اقتدار، جهادگری، پیش بَرَندگی، ابتکار، راهبردهای هوشمندانه، خدمت رسانی، سازندگی، مقاومت، اخلاص و ایثار همه جانبه توأم با ولایتمداری را در اذهان ملت ایران اسلامی و فراتر از آن در تمام جهان زنده نگه می‌دارد. دنیایی که با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مکتب مقاومت سرداران بزرگی همچون سلیمانی را به خاطر می‌آورد.

این سپاه بالنده به فرمان بزرگ‌مرد تاریخ جهان اسلام امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، تاسیس شد و تاکنون در عمر پربرکت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

هشت سال دفاع مقدس، نام‌آورانی را از نسل سپاه تربیت کرده و مکتبی را آفرینش نمود که با یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌رو‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور، مسبّب ِعبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

ما سپاهیان و بسیجیان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت سالروز تولد سپاه مقتدر، با مروری دوباره در کارنامه درخشان انقلاب، اعتقاد راسخ داریم که سپاه استان همدان از سپاه‌های پیشرو در کل کشور بوده و فرماندهان بزرگ و نامداری همچون شهبازی و همدانی‌ها را در فهرست دلاوری‌های خود داشته‌ که شهادت را به درجات خود افزوده‌اند. اینجا سرزمین ۸ هزار شهید سرافراز اسلام اعم از شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای وطن و امنیت، مدافعان سلامت، ۳۴۳ شهیده زن و مدافعین حرم آل الله است که از دل آنها تعداد یک هزار و۷۶۰ شهیدِ پاسدار را تقدیم نموده است. این خطه دارالمجاهدین، اصالتگاهِ دباغ است؛ فرمانده زینبی مسلَک، خواهر طاهره دباغ، سرباز ولایی امام خمینی(ره) در سخت‌ترین روزهای تشکیل انقلاب اسلامی و تاسیس این نهاد امنیتی که به عنوان اولین فرمانده سپاه غرب، نام و نشانی دیرآشنا دارد.

اینک با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز آنان با اشاره به راهبرد مهم و خدشه‌ناپذیر وحدت و یکپارچگی در نیرو‌های مسلح و هماهنگی، تعامل و هماهنگی و هم‌افزایی بین آن‌ها به ویژه ارتش و سپاه به عنوان خار چشم دشمنان، با اتکال به قدرت لایتناهی باریتعالی پیمان می‌بندیم و از ملت عزیز و بسیجیان غیور استمداد می‌طلبیم تا در عرصه جهاد تبیین، لبیک‌گوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) باشیم و با خنثی‌سازی پروژه «سپاه هراسی» و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه این نهاد مقدس انقلابی کشور توسط دشمنان زخم خورده سپاه در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای، هوشیاری کامل خود را حفظ نموده تا انشالله بتوانیم زمینه‌ساز ظهور منجی موعود حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات