زنجان - نمایش «پروانه‌ها» یکی از نمایش‌های دومین همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) به کارگردانی ژاله افشاری‌مقدم و سرپرستی اعظم اجاقلو(گروه نمایشی مسجد چهارده معصوم) در پنج نوبت در مساجد و مدارس سطح شهر اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۷۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛نمایش «پروانه‌ها» یکی از نمایش‌های دومین همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) به کارگردانی ژاله افشاری‌مقدم و سرپرستی اعظم اجاقلو(گروه نمایشی مسجد چهارده معصوم) در پنج نوبت در مساجد و مدارس سطح شهر اجرا شد.

 

تئاتر«پروانه ها» در مساجد و مدارس زنجان به نمایش درآمد

در نمایش «پروانه‌ها»؛فاطمه ابراهیمی، سارا ایمانی، زهرا احمدی، زینب آقاجانلو، پریسان حیدری، غزل مصطفوی به ایفای نقش پرداختند. مبینا دوستی دستیار کارگردانی و اویس نیکنام موسیقی این گروه نمایش را به عهده داشته است.

 

 

قصه کودکانه نمایش «پروانه» از 24 لغایت 31 فروردین‌ماه 1401 در پنج نوبت در مساجد چهارده معصوم(ع)، ولیعصر(عج) و مسجد امیرالمومنین(ع) و مدارس‌ هاجر و نمونه دولتی الزهرا ویژه نمازگزاران و دانش‌آموزان زنجانی اجرا شد.

 

 

نمایش «پروانه‌ها»؛ قصه پروانه کوچکی‌ست که از کویر به باغی آمده است. این پروانه کوچک بخاطر ظاهر متفاوتش مورد تمسخر سایر پروانه‌ها قرار می‌گیرد و طرد می‌شود، با این حال در مواجهه با شکارچیان بارها خود را به خطر می‌اندازد و سعی می کند پروانه‌ها را نجات دهد.

 

 

ارسال نظرات