خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود از به آتش کشیده شدن یک دپوی چوب جنگلی قاچاق برای فرار قاچاقچی از مأموران انتظامی و منابع طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۱۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

آتش زدن دپوی چوب قاچاق یک‌میلیارد ریالی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا کشاورزیان با بیان اینکه چوب‌های قاچاق کشف شده از گونه توسکا بود، اظهار کرد: ارزش این میزان چوب بیش از یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.
او درباره چگونگی کشف چوب‌های قاچاق نیز اظهار داشت: صبح امروز پس از دریافت گزارشی تلفنی مسوول واحد جنگل و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شاهرود به همراه ماموران انتظامی شهر رویان به منطقه مورد نظر فرستاده شدند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود اضافه کرد: پس از شناسایی فرد متخلف و محل دپوی قاچاق، با خودداری وی برای باز کردن درب منزل رو به رو شدند و به ناچار برای دریافت دستور قضایی برای ورود به منزل مورد نظر اقدام کردند که ناگهان دود غلیظی از محل دپوی چوب‌ها بلند شد.
کشاورزیان ادامه داد: مأموران پس از ورود فوری به این منزل مسکونی متوجه شدند همه چوب‌های قاچاق برای فرار از قانون به آتش کشیده شده است.
او گفت: این آتش سوزی خسارت فراوانی به دیگر منازل مسکونی وارد کرد که با تلاش چند ساعته آتش نشانان مهار شد.
کشاورزیان با بیان اینکه فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، افزود: برای پیشگیری از چنین رخداد‌هایی شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به امداد جنگل مرتع با شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها