خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

روز جهانی قدس، نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بود

کبودراهنگ-سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۰۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
روز جهانی قدس، نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، یداله ابراهیم‌خانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: مقدمات برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان مهیا است و مردم مومن منطقه برای حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی آماده می‌شوند.

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بود.

سرپرست فرمانداری کبودراهنگ با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: وظیفه ما فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور گسترده مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس است و همه مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.

وی بر انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری برای روز جهانی قدس از سوی شهرداری و ادارات شهرستان و حضور یکپارچه ادارات و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.

امام جمعه کبودراهنگ در این جلسه ضمن اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: طی ۲ سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، این رخداد مهم برگزار شد امسال نیز با شکوه بیشتری در شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نقی باقری تاکید کرد: مردم شهرستان کبودراهنگ برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آماده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات