خبرهای داغ:
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آحاد مردم در این راهپیمایی می‌توانند حضور داشته باشند تا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دهند.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۷۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: روز جهانی قدس از اهمیت زیادی نزد مسلمانان جهان برخوردار است که امسال با بهبود شرایط پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس برای اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

امیر دربندی با اشاره به اینکه روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: آحاد مردم در این راهپیمایی می‌توانند حضور داشته باشند تا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دهند و رژیم اشغالگر را همچون آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند.

*

راوی دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس با شعارهای استکبار ستیز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود و در این روز مردم ایران همانند مردم جهان اسلام تمام جنایت‌های این رژیم را محکوم خواهند کرد و برای حمایت تمام قد از فلسطین اشغالی فریاد سر خواهند داد.

وی گفت: ملت‌های منطقه بیدار شده اند و روز جمعه بار دیگر به صورت گسترده با حضور در راهپیمایی روز قدس از مظلومان حمایت می‌کنیم.

ارسال نظرات