خبرهای داغ:
معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور از عرصه های منتخب خدمت رسانی گروه های جهادی در مرکز سمنان سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۳۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،   کادر ناحیه دانشجویی استان سمنان با رضا غلامزاده نماینده سازمان بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه دانشجویی استان سمنان برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدامین بخشیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به معرفی ساختار ناحیه و ماموریتها پرداخت و اظهار داشت: ناحیه بسیج دانشجویی با توجه به شرایط استان به لحاظ پذیرش دانشجو توانسته در این سالهای اخیر با وجود محدودیت ها ماموریت خود را به صورت مجازی برگزار کند.

وی افزود: در حال حاضر با بازگشایی مراکز آموزش عالی با برنامه ریزی مدون و شایسته به سمت اجرای مطلوب برنامه ها با حضور دانشجویان در سطح استان خواهیم رفت.

رضا غلامزاده، معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی و نماینده رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از حضور در جمع کادر ناحیه دانشجویی استان و استماع اقدامات و برنامه های این ناحیه ابراز خرسندی کرد.

وی بیان داشت: تا حد توان تلاش خواهیم داشت تا با رفع موانع و با اعمال سیاست درست از راس سازمان به بهتر شدن برنامه ها و اجرای موفق تر آن کمک کنیم.

درادامه این نشست معاونت های مختلف ناحیه بسیج دانشجویی استان به بیان گزارش مختصری از اقدامات و برنامه های پیش رو در سال جدید به ویژه ایام بازگشایی دانشگاه ها پرداختند.

گفتنی است، پس از این دیدار با حضور فرمانده ناحیه دانشجویی و نماینده سازمان بسیج دانشجویی از تعدادی از عرصه های منتخب خدمت رسانی گروه های جهادی در مرکز سمنان سرکشی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها