مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:

روز قدس روز وحدت امت اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس گفت:روز قدس روز وحدت و یکپارچگی امت اسلام است.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام فرزین مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم استان سمنان به ویژه دانشجویان و نسل جوان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:
ضروری است تا دانشجویان بسیجی بیش از پیش در این عرصه حضور پیدا کنند و با معرفی چهره واقعی رژیم جانی و اشغالگر صهیونیستی به دنیا نقش خود را در این جهاد نشان دهند و این کار همانند جهاد در راه خدا است.
وی افزود:در روزگاری که ابر قدرت های جهان سعی داشتند تا نام فلسطین در تاریخ به فراموشی سپرده شود رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری آگاهانه و حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردندو این موضوع باعث شد تا معادلات شوم دنیای استکبار محقق نشود.
حجت الاسلام فرزین تصریح کرد:در شرایط کنونی و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع جهاد تبیین در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی که بیش از هر زمان دیگری دست به جنایت علیه مردم فلسطین زده است ، ما مسلمانان و بخصوص جوانان دانشجوی بسیجی وظیفه داریم تا خواهان احقاق حقوق مردم فلسطین و خروج رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل از سرزمین های اشغالی باشیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد:روز قدس بهترین زمان برای حضور در صحنه و نشان دادن وحدت و یکپارچگی مسلمین جهان برای رسیدن به این هدف بزرگ است، و با حضور همه اقشار مردم ایران اسلامي و آزادی خواهان عالم،به استکبار جهانی می گوییم تا تحقق نهایی آزادسازی قدس شریف و نابودی صهیونیست جنایتکار در صحنه باقی خواهیم ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار