مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت :روز قدس روز دفاع از اسلام است و شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۳۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

روز قدس روز دفاع از اسلام /شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت  مظلوم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با اشاره به جایگاه این مکان مقدس در نزد مسلمانان اظهار داشت:دومین مسجد مقدس و اولین قبله گاه مسلمانان بیت المقدس است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود:پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)از مکه به قدس رفتند و از آنجا به معراج سفر کردند که این عظمت بیت المقدس و قدس را به ما نشان می دهد.
وی افزود:امروز خط مقدم اسلام با کفر ،فلسطین و اسرائیل غاصب است و  اگر دشمنان اسلام این خاکریز اول را  بتوانند فتح کنند ایده اسرائیل بزرگ محقق خواهد شد، لذا بحث سرزمین فلسطین بحث فقط سرزمین فلسطین نیست، بحث اسلام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان  اظهار داشت:در حقیقت ملت فلسطین به نمایندگی از ملت جهان اسلام با اسرائیل می جنگند و دفاع می کنند و همه دنیای اسلام مدیون مردم فلسطین هستند و ما باید این جبهه را تقویت کنیم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی بااشاره با تاریخچه یهود و صهیونیست خاطر نشان کرد:فرق است بین صهیونیست با یهود ، یهود یک آیین رسمی آسمانی است که قائل به  نبوت حضرت موسی(ع) است  و یهودیان  کتاب تورات را به صورت یک کتاب آسمانی پذیرفته اند ولی صهیونیست یک نهضت سیاسی است در پوشش دین برای رسیدن به اهدافشان توسط بنیانگزار آن به نام تئودور هرتزل است.
وی تصریح کرد:رژیم صهیونیستی در طول حیات جعلی اش سه اصل مهم را مبنای راهبردهای اساسی خود قرار داده است که اصل اول آن ارتش و دستگاه های امنیتی نظیر موساد بود که در جریان جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه در برابر جریان مقاومت لبنان و مردم غزه با شکست مفتضحانه مواجه شد و دومین اصل این بود که بتواند تمام مهاجران یهودی را از سراسر دنیا به فلسطین آورده و آنجا را به عنوان یک مرکز امن قرار دهد و سوم جذب سرمایه گذاران اقتصادی برای رونق اقتصاد خود بود ولی زمانی که در اصل اول شکست خورد و گنبد آهنین شان در برابر موشک های مقاومت ناتوان و نابود شد ، در تحقق اهداف دیگر ناکام ماندند و آبروی آنها در منطقه بر باد رفت.
حجت الاسلام حسینی دیباجی  زوال و نابودی اسرائیل را امری قطعی دانست و بیان داشت:در زوال اسرائیل جای شک و تردید وجود ندارد و طبق گفته خودشان امروز اندیشه اسرائیل بزرگ ،مرده است و اسرائیل زمانی شعار نیل تا فرات سر می داد اما امروز مجبور شده اند دور خود دیوار بکشند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت:امروز قصه فلسطین، قصه اسلام و کفر است و با تدبیر مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ،حرکتی جهانی برای آزادی قدس شریف شکل گرفته است و حضور در راهپیمایی روز قدس برکات معنوی زیادی برای ما دارد و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها