بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۳۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این بيانيه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.
روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. روز قدس،روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) است، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.
بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با پیام برآمده از عمق بینش الهی و بصیرت علوی جلوه ای دیگر از حقیقت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان به اثبات رسانید.
روز قدس یادآور فریاد مظلومیت ملت فلسطین در دفاع از هویت خویش است.روز قدس روز اتحاد و همبستگی امت اسلام در مقابل دسیسه های امریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب است.
حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را فرصتی برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس شریف و نجات آن از چنگال صهیونیست های جنایتکار نامگذاری کرد تا مسلمانان و آزادی خواهان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده و عظمی راسخ فریاد آزادی قدس شریف را در حافظه تاریخ ماندگار کنند.
سپاه قائم آل محمد(عج) با دعوت از امت شهید پرور و ولایت مدار استان سمنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ، بار دیگر فریاد دادخواهی ،ظلم ستیزی و انزجار خود را از جنایت های نظام سلطه و صهیونیست جنایتکار و همچنین ندای حق طلبی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قبله اول مسلمین جهان را با خلق صحنه هایی از شکوه و بصیرت انقلابی خود در راهپیمایی روز قدس را به منصه ظهور خواهد رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار