جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر رأس ساعت ۱۱:۳۰ از مسجد توحید تا جایگاه نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود و حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی سخنران ویژه این مراسم است.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۶۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سپاه امام صادق علیه السلام به اهمیت مسئله فلسطین اشاره و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند مسئله فلسطین در جهان اسلام کم رنگ شود و از اولویت خارج شود اما موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و هیچ گاه نباید از اولویت خارج شود.

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اعلام شد

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با به وجود آوردن مسائل مختلفی نظیر مسئله افغانستان تلاش می‌کند تا در وحدت موجود در جهان اسلام خدشه وارد کند که مسئله فلسطین می‌تواند موجب تقویت وحدت در امت اسلام شود.

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اعلام شد

این مقام مسئول به موضوع آزادسازی قدس شریف به عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: این که چرا لازم است ما به موضوع قدس شریف بپردازیم و این موضوع چه ارتباطی به ما دارد یکی از مواردی است که لازم است برای جوانان به خوبی تبیین شود تا آن چه را که قرار است برای جوانان ما در آینده به وسیله تجربه مشخص شود امروز به راحتی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
«روز جهانی قدس محور وحدت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» شعار امسال روز جهانی قدس است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات