مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته کار و کارگر و بسیج کارگری پرداخت.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

تشریح برنامه‌های سازمان بسیج کارگران بوشهر در هفته کار

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی رضا محمدی گفت: هفته کار و کارگر از ۵ اردیبهشت در استان بوشهر آغاز شده و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد که به همین مناسبت برنامه‌های متعددی با هدف ایجاد و ارتقا فرهنگ کار و تولید و آمیختگی فرهنگ بسیجی با کار و تولید در این هفته در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و سایر ائمه جمعه و نشست صمیمی با فرمانده سپاه استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته گرامیداشت کار و کارگر در استان بوشهر است.
این مقام مسئول افزود: توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی، ۵ کولر دو تکه و دو ماشین لباسشویی پاکشوما بین نیازمندان جامعه کارگری استان از دیگر اقداماتی است که در این هفته در سطح استان انجام می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات بوشهر تصریح کرد: برگزاری جلسات اخوت کارفرمایی و کارگری در عسلویه به همراه ضیافت افطاری، حضور کارآفرینان برتر و فعالین این حوزه به عنوان نمایندگان جامعه کارگری در مدارس و دانشگاه‌ها با عنوان «سفیران تولید» و انتقال تجربیات خود به دانش آموزان و دانشجویان در این زمینه، برگزاری هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کارگری و راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام پالایشگاه یازدهم مجتمع گازی پارس جنوبی از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است در هفته کار و کارگر در استان اجرا شود.
محمدی خاطرنشان کرد: نهم ازدیبهشت سال روز شهادت استاد عبدالحسین برونسی با هدف بزرگداشت بسیج کارگران و کارخانجات و به منظور ارائه دستاورد‌های این قشر با عنوان «روز بسیج کارگری» نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت شنبه ۱۰ اردیبهشت مراسمی همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و کارگران برتر واحد‌های تولیدی با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج بوشهر برگزار می‌شود.
وی اذعان کرد: برگزاری شیفت ایثار در مجتمع گاز و پتروشیمی پارس جنوبی و برگزاری یادواره شهدای کارگری دشتستان نیز از جمله برنامه‌هایی است که یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در آخرین روز از هفته کار و کارگر در استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها