خبرهای داغ:
همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱ مصادف با رمضان المبارک ۱۴۴۳ هجری قمری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۹۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱ مصادف با رمضان المبارک ۱۴۴۳ هجری قمری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

به کسانی که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، چون به آنان ستم شده، اذن جنگ داده شده، و مسلماً خدا بر یاری دادن ایشان توانا است.﴿ سوره مبارکه حج، آیه ٣٩﴾

امت بزرگ اسلام!

ملت عزیز ایران!

مردم مبارز استان همدان!

اینک بیش از هفت دهه از محاصره ی قبله اول مسلمین به دست رذل ترین و خبیث ترین موجودات عالم می‌گذرد. روز قدس این یادگار گران سنگ امام راحل عظیم الشأن  مبدا و نماد مبارزه با این رژیم غاصب صهیونیستی است.

به فضل الهی فرزندان امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در اقصی نقاط عالم، به ویژه در سرزمین فلسطین، دست از مبارزه بر نداشتند و این نوید ظفربخش امام خامنه ای مدظله العالی ای را که این رژیم کودک کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را در آینده‌ای نزدیک‌تر به ثمر خواهند نشاند.

ما کارمندان بسیجی استان همدان ضمن اعلام انزجار نسبت به اشغال و جنایات این رژیم منحوس، اعلام می‌داریم تا روز بزرگ فتح و پیروزی به پرچمداری حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، در رکاب علمدار عصر ظهور و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، این اسوه اخلاص و جهاد از پای نخواهیم نشست و به مبارزه با این سگ کثیف و اربابان آن یعنی استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ ادامه خواهیم داد.

و السلام علی منِ اتّبعَ الهدی

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات