خبرهای داغ:
اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۱۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم  الله الرحمن الرحیم

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه بارزی از جهاد تببین است.

حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد با حضور حماسی و باشکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ «روز جهانی قدس»، بار دیگر زوال قطعی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن و قبیله‌ای روزگار را فریاد زنیم.

آرمان رهایی فلسطین عزیز از چنگال ددمنشان و رژیم غاصب و دونِ صهیونیستی که به فضل و مدد الهی امروز در بن بست سیاسی گرفتار آمده و عجز خود را در برابر جبهه مقاومت نشان داده، در شمار آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران است که تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی بازگشت‌ناپذیر تداوم خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ ، از مردم شریف، مومن، ولایتمدار اسدآباد میخواهم که با حضور نورانی خود در این برنامه که راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح ، از مقابل دفتر امام جمعه شروع و با حرکت به سمت مسجد جامع و با سخنرانی جناب آقای سرمدی نماینده محترم مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاتمه میابد حضور بهم رسانند.

امیدعلی الیاسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات