خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل است

نهاوند- سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگاری ارزنده از امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در حافظه تاریخ برای همیشه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: مسئله قدس همواره در سالیان گذشته مسئله اول جامعه اسلامی بوده و خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری نهاوند با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از مقابل مسجد جوانان به سمت میعادگاه نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار