آسیب‌شناسی روند یاددهی و یادگیری با آزمون سنجش بنیه علمی

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای بوشهر بیان کرد: ایجاد زمینه پویایی و فعالیت بیشتر دانش‌آموزان و سنجش و آسیب‌شناسی روند یاددهی - یادگیری در بستر مدارس سما از اهداف برگزاری آزمون سنجش بنیه علمی است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

رسول اسکندری در حاشیه برگزاری آزمون سنجش بنیه علمی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از بوشهر ، اظهار کرد: ایجاد زمینه پویایی و فعالیت بیشتر دانش‌آموزان و سنجش و آسیب‌شناسی روند یاددهی - یادگیری در بستر مدارس سما، آگاهی مدیران، مربیان و آموزگاران مدارس از میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، شناخت موانع و نقاط ضعف درسی موردی و موضوعی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای مداخلات مؤثر به‌منظور کاهش و یا رفع آنها و شناسایی هدف‌های تدریس برای دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این آزمون است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: تصمیم‌گیری برای شروع مراحل بعدی تدریس، افزایش و رشد شاخصه‌ای پیش‌بینی‌شده در استان و ارتقای کیفیت آموزشی، آشنایی عمومی دانش‌آموزان با مهارت‌های آزمون‌سازی و شبیه‌سازی با آزمون‌های کشوری از منظر محتوا و نحوه اجرا، ایجاد رغبت و کسب تجربه مطالعه صحیح آموزشی، اشاعه آزمون‌های استاندارد و هماهنگ برای ارزیابی وضعیت دانش‌آموزان در سطوح کلاس، مدرسه، اداره و استان از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است.

آسیب‌شناسی روند یاددهی و یادگیری با آزمون سنجش بنیه علمی

انتهای پیام /

منبع : خبرگزاری آنا 

ارسال نظرات