مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر از توزیع ۲ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۸۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین معینی در آئین توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند گفت: ۲ هزار بسته نوشت افزار ایرانی با همکاری بسیج سازندگی و حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان بوشهر بینن دانش آموزان کم برخوردار این استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: پویش همکلاسی مهربان ۳ از تیرماه با هدف تامین لوازم تحریر ایرانی و اسلامی البسه و کفش و تامین هزینه ثبت نام کتب درسی مدارس برای دانش آموزان نیازمند آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

این مقام مسئول با قدردانی از مشارکت خیرین در پویش همکلاسی مهربان ۳ گفت با توجه به تداوم پویش همکلاسی مهربان ۳ و اهمیت کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید از عموم خیرین و مردم نوعدوست استان دعوت میشود در دهه نوشته ابزار کیف و کفش را البته دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه‌های مقاومت دانش آموزی سراسر استان بوشهر در روز‌های آینده آماده دریافت نوشت‌افزار و کمک‌های مومنانه از مردم شریف استان و توزیع میان دانش آموزان کم برخوردار می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات