خبرهای داغ:

در سال گذشته 80 میلیارد ریال صرف امور و هزینه های جهادی در سرخه شد

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه از مصرف 80 میلیارد ریال کمک های جهادی در سال 1400 در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۶۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه توجیهی جهاد گران فاطمی با حضور سرگروه های جهادی بسیج شهرستان در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

در این جلسه سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه جهادگران بسیجی را افرادی مخلص دانست که بدون چشم داشت و خالصانه در همه عرصه ها و میدان ها با تفکر جهادی حضور پیدا می کنند.

او افزود: کار جهادی کار با ارزشی است و ما باید در راستای ارتقا فکری و عملی جهاد گران و خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و عدالت و جذب جهاد گران بسیجی بکوشیم و در محیط خدمت رسانی با اخلاق نیکو فضای خود را معطر نماییم.

در ادامه جواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه یکی از نکات مهم در کار جهادی را شناخت عرصه ها و هم اندیشی و همکاری با دستگاه های مرتبط در شهر و روستا دانست.

او خاطرنشان کرد: در سال 1400 قریب 80 میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه در قالب بسته معیشتی، جهیزیه، مواد غذایی، امور عمرانی و کمک های نقدی و غیر نقدی جهت کمک به افراد محروم و نیازمند هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها