خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه سرخه به مناسبت روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن یوم الله روز قدس، نیروی مقاومت بسیجی سپاه ناحیه سرخه بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۶۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با روز قدس نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

چرا قدس؟

شاید برای شما سوال باشد که چرا جمهوری اسلامی ایران و رهبری بر روی مسئله فلسطین و قدس اینقدر پافشاری می کند و هزینه می دهد و از طرفی هم آمریکا و اسرائیل هم فلسطین برایشان اهمیت راهبردی دارد و برای آن هزینه می دهند؟

اگر جواب سوالات بالا برایتان مهم است لطفا مطلب زیر را بدقت مطالعه کنید.

در روایات مربوط به آخرالزمان می خوانیم: چون فتنه فلسطین برپا شود منطقه شام دچار آشفتگی و نابسامانی گردد، مانند بهم خوردن آب در مشک، و آنگاه که زمان پایانش فرا رسد پایان یافته و اندکی از شما پشیمان می شوید.

نبرد با رومیان(غربی ها) در محورهای نبرد آزادی قدس، از عکا تا انطاکیه، و از دمشق تا قدس و مرج دابق(درفلسطین) روی خواهد داد که شکست سختی متوجه رومیان و پیروزی بزرگ و آشکاری نصیب مسلمانان می گردد.

پس از این کارزار، دروازه های پیروزی جهت فتح نمودن اروپا و غرب مسیحیت به روی حضرت صاحب الامر گشوده می شود.

در پیشگویی های نوسترآداموس که پیشگوی مورد اعتماد غربی ها هست نیز شکست غربی ها از سپاهیان اسلام آمده است. نوسترآدام در سال ۱۵۵۵ میلادی دفتری را به پسرش سزار هدیه کرد که در بر گیرنده بیش از ۳۰۰پیشگویی شعر گونه بود و بسیاری از آنها تحقق پیدا کرده است.

در قطعه ای از شعرهای خود چنین می گوید: تو ای فرانسه

اگر از آبهای لیگوریا گذر کنی

خود را در میانه دریا و جزایر

 در محاصره خواهی یافت

و پیروان محمد در برابر تو خواهند ایستاد.

و باز می گوید:

آن مرد با سلاح ها و آتش درخشان

در نزدیکی دریای سیاه

از پرشیا برای تسخیر ترابوزان خواهد آمد.

در پیشگویی های نوسترآداموس نیز آمده است که پس از نبرد با اسرائیل و فتح

فلسطین و قدس است که مسلمانان جهان را به تسخیر خو در می آورند. نوسترآداموس به این موضوع به صراحت اشاره می کند که ایران ( که با عناوین پارت،نیرا،پرشیا،مدیا در اشعارش آمده است ) با کمک مسلمانان سراسر جهان از جمله کشورهای عربی و مخصوصا سوریه ، عربستان و لیبی حکومت مقتدری را تشکیل می دهند و پس از جنگی مذهبی که هسته آن از لبنان شروع می شود( شاید مراد حزب الله لبنان باشد) و عمدتا بر علیه اسرائیل است ، جهان را به تسخیر خود در می آورند.

اکنون باید برایتان اهمیت قدس روشن شده باشد . قدس پاشنه آشیل نابودی غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است و غرب در تلاش است تا این موضوع اتفاق نیافتد زیرا میدانند که اگر فلسطین را از دست بدهند تمدن غرب از هم فروپاشیده خواهد شد و تمدن اسلامی جای آنرا پر خواهد کرد.

ما در نبرد آخرالزمان قرار داریم و تا رسیدن سپیده صبح و ظهور منجی چیزی باقی نمانده است. هم رهبر انقلاب و هم سید حسن نصرالله مژده اقامه نماز در قدس شریف را دادند و این یعنی نابودی اسرائیل حتمی و قطعی و ظهور نزدیک است و باید خود را برای آن روز آماده کرد.

الیس بصبح قریب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها