خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن ویژه سربازان در سرخه برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس قرآن با حضور سربازان در نمازخانه نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۷۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزار بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن ویژه سربازان در نمازخانه نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسمین حسین ابوالقاسمی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: امروزه قرآن کریم در دنیا به عنوان نقطه وصل وحدت بین مسلمانان جهان شناخته می‌شود، و کسانی که قرآن را محور اندیشه‌ها و عملکرد خود قرار داده اند نقش تعیین کننده‌ای در مسائل داخلی و بین المللی داشته و دارند.

او افزود: از دید پیامبر گرامی اسلام (ص) اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی نزد خدا دارند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: بايد در اين ماه با بهره‌وری از قرآن كريم، ثمره‌های معنوی اين كتاب آسمانی را پشتوانه‌ای معنوی برای يك سال خود قرار دهيم.

ابوالقاسمی بیان داشت: انس با قرآن سبب زنده شدن روح انسان و نگاه به معنی آن و تامل در قرآن باعث هدایت انسان به سمت معنویت و سعادت و همچنین باعث افزایش قدرت معنوی و بصیرت انسان می شود. قرآن همانند دریایی است که نگاه به آن اثر دارد و شنای در آن همانند تدبر و تامل در قرآن است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها