خبرهای داغ:

رزمندگان دوران جنگ تحمیلی نماد سلحشورانی ولایت پذیر هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: رزمندگان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی، نماد سلحشورانی ولایت پذیر و پایدار در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در پی دیدارهای هفتگی با پیشکسوتان و رزمندگان؛ سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی دیگر از مسئولین با قدرت الله اسیری، حسین سبحانی و حسینعلی غلامی از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در این دیدار ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها اظهار کرد: رزمندگان در این 8 سال به عالم قدس وصل شدند و از هرگونه وابستگی به دنیا رهایی یافتند و تکرار عاشورای سید الشهدا (ع) فراتر از زمان و مکان بود.

او افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه عظیمی است که باید برای نسل‌های آینده سرمایه گذاری و از آن استفاده شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: خون دل های بسیاری در دوران دفاع مقدس خورده شده است تا امنیت امروز شکل بگیرد.

ادهم در خاتمه تصریح کرد: دوران پس از جنگ، کم از ایام دفاع مقدس نداشته و ندارد. رزمندگان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی، نماد سلحشورانی ولایت پذیر و پایدار در برابر دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها