خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود از رونمایی کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شاهرود در هفته معلم خبر داد و افزود: معلم شهرستان شاهرود، به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

رونمایی تاریخچه آموزش و پرورش شاهرود در هفته معلم/معلم شهرستانی در جمع نمونه‌های کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد موسوی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ این هفته در مدرسه ابتدایی ام سلمه در روستای مغان در روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، افزود: ۱۹ اردیبهشت همایش تجلیل از معلمان نمونه در تالار شقایق‌ها به همراه رونمایی از کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود انجام خواهد شد.
او با اشاره به درخشش معلمان شهرستان شاهرود در سطح استان و کشور به عنوان نمونه گفت: در سطح استان از هشت معلم نمونه، پنج معلم نمونه از شاهرود هستند و در سطح کشور نیز از پنج معلم برتر استان سمنان در کشور، سه نفر از شاهرود هستند و خانم قدس یکی از معلمان نمونه برتر کشور از این شهرستان خواهد بود.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود افزود: مدیر نمونه و کارمند نمونه و ایثارگر نمونه استان سمنان از شهرستان شاهرود هستند و شورای آموزش و پرورش شاهرود هم برتر استان معرفی شده است.
او با بیان اینکه کاش مدارس در دوران کرونا تعطیل نمی‌شد تا امروز با معضلات فرهنگی مواجه نباشیم، اظهار کرد: مراسم تجلیل نخبگان برتر استان با اهدا ۱۱۰ میلیون تومان کارت هدیه به قریب به ۴۰۰ دانش آموز شهرستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود انجام شد.
موسوی به برگزاری اعتکاف دانش آموزی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دختران در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی و پسران در مسجد حضرت ابوالفضل معتکف هستند.
او همچنین تصریح کرد: از ۱۸ تیم برتر مسابقه فرهنگی هنری استان سمنان، ۹ تیم برتر از شهرستان شاهرود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها