سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای همگان را به حضور پرشور، دشمن شکن و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
«بسمه تعالی
قدس شریف محور اتحاد و انسجام امت بزرگ اسلامی و همه آزادگان و رادمردان جهان حول محور مبارزه مقدس و بی امان با غده سرطانی رژیم‌صهیونیستی برای تطهیر قبله اول مسلمین جهان از لوث وجود این رژیم وحشی و ضد انسانی است.

قدس نماد فریاد بلند و یکپارچه عالم انسانیت علیه بیدادگری شجره خبیثه‌ای است که ثمرات نکبت بار آن، دامان پاک و مقدس انسانیت را آلوده ساخته و تاریخ بشریت را سیاه و تاریک نموده است.

اشغالگران صهیونیست با گذشت بیش از هفتاد سال از حضور نامشروع خود در سرزمین فلسطین، هرگز نتوانسته‌اند ننگ بزرگ غصب و جنایت را از تارک منحوس خود بزدایند و همچنان و به رغم برخورداری از تمام ابزار‌ها و امکانات قدرتمند رسانه‌ای در جهان، نزد افکار عمومی به عنوان رژیمی غاصب، نامشروع و جنایت کار شناخته می‌شوند.

امروز با گذشت هفت دهه از حضور سراسر جنایت، سنگ دلی و اشغالگری فزاینده این رژیم، مبارزات بی امان، خستگی ناپذیر و قهرمانانه مجاهدان پاکباخته راه خدا در جبهه شکست‌ناپذیر و همیشه پیروز مقاومت اسلامی علیه صهیونیست‌های غاصب، تابوی اقتدار و هیمنه پوشالی آن به طور کامل شکسته شده و بار‌ها و بار‌ها ضربات کاری و سختی از سوی حزب الله لبنان و حماس بر پیکره کریه و نکبت بار غاصبان وارد شده است.

دومینوی شکست‌های پی در پی اشغالگران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی در سطح جهان، از همان ابتدای شکل‌گیری رژیم نامبارکشان، آغاز شده و با شدت یافتن آن در سال‌های اخیر، تا نابودی کامل ادامه خواهد یافت و به زودی بساط ننگینشان از عرصه زندگی بشری برچیده و داستانشان عبرت بزرگ تاریخ خواهد شد.

بدین وسیله ضمن ابراز انزجار از موجودیت پلید رژیم اشغال گر قدس و محکومیت همیشگی جنایات بی شمار آن، فرا رسیدن روز جهانی قدس را با تمام وجود گرامی می‌داریم و با تجدید عهد و پیمان با شهدای راه خدا به خصوص شهدای آرمان فلسطین و قدس شریف نیز منویات و تدابیر گران سنگ امامین انقلاب اسلامی، همگان را به حضور پرشور، دشمن شکن و انقلابی در این مراسم مقدس دعوت می‌نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر»
انتهای پیام/

ارسال نظرات