سازمان‌های مختلف بسیج اقشار استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه، از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه‌ها به این شرح است:
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر
بسمه تعالی
بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه السلام به مناسبت روز جهانی قدس
روز قدس میراث ماندگار امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است که در ماه مبارک رمضان مصادف با سال ۱۳۵۸ خورشیدی با نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، مسئله فلسطین و قدس شریف را از یک مسئله داخلی به موضوع اول جهان اسلام تبدیل و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
بدون تردید این اقدام ارزشمند امام خمینی (ره) ذهن‌های خفته امت اسلام را بیدار ساخت و بذر انزجار از ظلم و ستمگری را در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان، افشاند و همه معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت.
روز جهانی قدس را می‌توان رستاخیز استکبارستیزی و قیام جهانی آزادی خواهان بر علیه نظام سلطه و صهیونیسم جهانی نامید.
خشم خروشان انسان‌های روزه‌دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از قدس شریف و فلسطین عزیز، پایه‌های سست و لرزان رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورده و این انسجام جهانی برای رهایی قبله اول مسلمانان در کنار سلاح سنگ و فریاد مردم مسلمان فلسطین، نوید بخش تحقق قطعی تعبیر الهی رهبریست که فرمود: اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر وجودی در جغرافیای سیاسی جهان نخواهد داشت.
امّا آن چه امروز درد مضاعف امت اسلام به شمار می‌رود خیانت برخی از کشور‌های عربی و حاکمان دون مایه سیاسی آنان است که عادی‌سازی در توسعه روابط سیاسی با رژیم غاصب اسرائیل را آغاز کرده و به جای حمایت و همدردی با پاره تن اسلام، با هدف انحراف افکار عمومی از خطر صهیونیسم جهانی، تردید و تفرقه در صفوف مسلمانان را نشانه گرفته‌اند غافل از این که صهیونیسم ستیزی و نفرت از رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل، واقعیتی است که هیچ گاه از فرهنگ سیاسی و ادبیات مقاومت آزادی خواهان زدوده نخواهد شد و به تدریج تمام مظاهر ظلم و خیانت به آرمان‌های فلسطین در اشکال اسرائیلی و غیر اسرائیلی خود مورد نفرت عمومی دنیای اسلام قرار می‌گیرد.
«ای قدس.‌ای تبلور تقابل حق و باطل.‌ای زخم کهنه بر تن امت اسلام.‌ای نخستین قبله گاه و‌ای معراج مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم. تو را آزاد خواهیم کرد؛ و آزادیت خون بهای شهدای مقاومت و انتقام خون سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.»
سازمان بسیج ادارات استان بوشهر به همراه کارگزاران و کارمندان بسیجی این استان در امتداد هم پیمانی و میثاق مجدد با اقدام تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله ضمن دعوت از تک تک مردم انقلابی استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می‌کنیم که با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود برگ زرین دیگری در کارنامه خدمتگزاری و دلدادگی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به ثبت می‌رسانیم.
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر
۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ و ۲۶ رمضان المبارک سال ۱۴۴۳ هجری قمری
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها