خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان-سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱، بر حمایت خود از مردم فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۱۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱، بر حمایت خود از مردم فلسطین تاکید کرد.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس روزی‌ است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد.»    امام خمینی(ره)

سرزمین مقدس فلسطین به دلیل وجود مسجدالاقصی، محل زندگی و بعثت انبیای الهی، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج آسمانی پیامبر اعظم از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است. این سرزمین مقدس بیش از 6 دهه است که به اشغال بی‌رحمانه صهیونیست‌ها درآمده و آنها از هیچ جنایتی علیه ساکنان اصلی آن فروگزار نکرده‌اند.

تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره رژیم صهیونیستی و حامیان بین‌المللی این رژیم، با افزودن بر ابعاد و عمق جنایت علیه مسلمانان وضعیتی را به وجود آورده بودند که آرمان فلسطین در حال به فراموشی سپرده شدن بود.

خیانت و همراهی برخی از سران کشورهای عربی با نظام سلطه و صهیونیسم بین‌المللی نیز رنج مضاعفی بود که بر امت اسلامی و به ویژه ملت مظلوم فلسطین تحمیل شده بود. حمایت‌های همه جانبه امام خمینی(ره) از آرمان فلسطین و به ویژه تدبیر و دوراندیشی ایشان در زمینه مردمی و اسلامی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و به صورت خاص، تعیین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نور امیدی در جوامع اسلامی ایجاد کرد.

در حقیقت می‌توان پیروزی‌های پی در پی امت اسلامی علیه نظام سلطه و صهیونیسم جهانی را در عرصه‌های مختلف به ویژه نتایج حاصل از بیداری اسلامی را در پیوند معنادار با روز جهانی قدس و آثار آن جستجو کرد.

این روز(قدس)، روزی است که نماد استکبارستیزی و برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی است که در آن با مشت‌های گره خورده و صف‌های بهم فشرده، از توحش و نسل‌کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می‌کنند.

لذا ما هنرمندان انقلابی و بسیجی سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، همچون دیگر مسلمانان جهان برای آزادی قدس عزیز، همصدا شده و با مشت های گره کرده، با هر وسیله‌ای انزجار خود را اعلام و به متحدان و کشورهایی که حامی اسرائیل بوده و هستند در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه‌داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند می‌گوییم که باید بدانند قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی آنها نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

ما هنرمندان هم همگام با ملت انقلابی و قهرمان ایران د روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌داریم.

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان
 ۹اردیبهشت ۱۴۰۱ _ه.ش
۲۷رمضان المبارک ۱۴۴۳-ه.ق

انتهای پیام/

ارسال نظرات