گام‌های مردم در ملک سلیمانی در مسیر مکتب سلیمانی محکمتر از همیشه

گام‌های مردم در ملک سلیمانی در مسیر مکتب سلیمانی، از همیشه محکم‌تر است و هر لحظه بر تعداد مردم افزوده می‌شود و هم اکنون در خیابان فلسطین و میدان بسیج حضور مردم بسیار متراکم شده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،

در ابتدایی راهپیمایی  روز قدس  مردم کرمان با در دست داشتن عکس‌های بنیانگذار انقلاب، امام خامنه ای و شهید حاج قاسم سلیمانی در خیابان‌های شهرها و روستاهای استان دور هم جمع شده‌اند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 جوانان روزه دار شهر کرمان در خیابان‌های قدس و فلسطین کرمان با پوشیدن کفن شعار القدس لنا سر می‌دهند و پرچم اسرائیل را به آتش کشیده‌اند

سربازان و یاران همیشگی حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رساندند و نشان دادند گوش به فرمان ولایت در میدان حضور دارند.

مردم در مسیرهای راهپیمایی از پیر و جوان، زن و مرد پرچم‌های فلسطین و حزب الله را برافراشته‌اند و در حمایت از مردم مظلوم غزه شعار می‌دهند.

راهپیمایی در شهر کرمان از چهار راه ولیعصر شروع شد و حضور مردم پر رنگ تر از همیشه است، امروز فرزندان حاج قاسم بار دیگر پا به میدان گذاشته‌اند که ثابت کنند راهی را که فرمانده مقامت شروع کرد ادامه می‌دهند و گوش به فرمان ولایت در میدان مبارزه حضور دارند..

گام‌های مردم در ملک سلیمانی در مسیر مکتب سلیمانی، از همیشه محکم‌تر است و هر لحظه بر تعداد مردم افزوده می‌شود و هم اکنون در خیابان فلسطین و میدان بسیج حضور مردم بسیار متراکم شده است.

برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی از جمله گروه‌های سرود بر شکوه مراسم افزوده است.

فاطمه فلاحتی  یکی از نوجوانان کرمانی در مسیر این راهپیمایی گفت: ما جوانان کرمانی ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستیم  و با شجاعت در مقابل اسرائیل  می‌ایستیم تا مشت محکمی بر دهان این شیطان بزرگ بزنیم ما با شهادت حاج قاسم کم نمی آوریم  و آرمانهای او را پررنگ تر ادامه می دهیم و از قطره قطره خون حاج قاسم هزارن حاج قاسم دیگر بر می خیزند.

وی افزود: ما مردم کرمان به مردم فلسطین پیام می‌دهیم که در کنار شما ایستاده‌ایم و اینجا هزاران حاج قاسم از شما حمایت می‌کنند.

این نوجوان ادامه داد: ما جوانان کرمانی بعد از شهادت حاج قاسم این مکتب را بیش از گذشته درک کرده‌ایم و به زودی زود پرچم اسرائیل را در بیت المقدس به آتش می کشیم.

زهرا باغخانی  دیگر جوان کرمانی نیز می‌گوید: کرمان پایتخت مقاومت  جهان اسلام است و ما جوانان کرمانی بیدار تر از همیشه و پا به رکاب شهید سلیمانی هستیم، راهش را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم بزرگترین هدف حاج قاسم محو کردم اسرائیل بود

 

ارسال نظرات