تقویت محور مقاومت به آزادی قبله اول مسلمانان ختم می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با بیان این که روز قدس نماد وحدت مسلمانان است، گفت: تقویت محور مقاومت به آزادی قدس ختم می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: با گذشت ۴۳ سال از ابتکار خلاقانه و ماندگار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و علیرغم دشمنی ها و توطئه های جبهه استکبار خصوصا رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیستی اسرائیل آرمان قدس شریف هنوز زنده است.

وی افزود: امروز فلسطین حیاتی ترین و مهم ترین مسئله مشترک مسلمانان و دنیای اسلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حقیقت روز جهانی قدس امت اسلامی را در حمایت از آرمان های فلسطین متحد می کند.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم تا استحقاق حقوق ملت فلسطین همه باید تلاش کنند و در این مسیر روشنگری و بصیرت افزایی صورت بگیرد.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان دریافتند که جز با جهاد و مقاومت نمی‌توانند اهدافشان را محقق سازند.

وی اضافه کرد: سکوت برخی از کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی لکه ننگی‌ بزرگی است و هر چه رژیم آل‌سعود چهره سیاه خود را نمایان می‌کنند از سویی دیگر کشورهای اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی زمینه سرنگونی اسرائیل غاصب و حامیانش را بیش از هر زمانی ایجاد کردند.

به گفته هراتی؛ برای این که آزادی قدس محقق شود راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم و همچون همیشه باید آماده رویارویی و مقابله با دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام باشیم.

ارسال نظرات