خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با بیان اینکه سازش کردن با دشمن یعنی زیر سوال رفتن استقلال، آزادی، تمامیت ارضی، حیثیت، هویت و ایدئولوژی مسلمانان خواهد بود، گفت: ایستادگی و مقاومت فرمول پیروزی ماست.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ سردار اسماعیل فرجی،‌ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام ظهر امروز در مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز آدینه شیروان اظهار داشت: موطن اصلی و سرزمین اصلی فلسطین متعلق به مردم فلسطین است که توسط صهیونیست‌ها اشغال شد تا پای زره پوش صهیونیست‌ها با حمایت دوول آمریکایی بر روی خانه های فلسطینیان عزیز و بیگناه احساس شود.

سردار فرجی افزود: فلسطین را با خاک یکسان کردند، کودکان مظلوم فلسطین را در سال 1948 زیر چکمه‌های خود لگد مال کردند. در همان زمان مسلمانان و آزادیخواهان جهان اعتراض کردند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام رحمت الله در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸،  فرمان راهپیمایی و حضور همه مردم اقصی نقاط جهان و کشور در جمعه آخر ماه مبارک رمضان را صادر کردند و خواستار شدند که با این دستور تاریخی امام راحل مسئله فلسطین به مسئله روز جهان اسلام تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با بیان اینکه درود می فرستیم به روح و روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام رحمت الله علیه که با آن نفس مسیحایی، ژرف نگری و آینده نگری این روز را بنا نهادند، تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس در منطقه به دنبال فتنه‌انگیزی، تفرقه انگیزی و درگیری است و هر جا که می بینید اغتشاشی، شورشی، به خاک به خاک و خون کشیدن مردم مظلومی اتفاق می افتد، بدانید که پشت صحنه آن صهیونیست خونخوار وجود دارد.

سردار فرجی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز شما می بینید که شمارش معکوس نابودی اسرائیل در دستور کار است.

 

وی گفت: اگر در دهه ۱۹۰۰، اسرائیلی ها در یک جنگ شش روزه تمام کشورهای عربی را شکست دادند امروز مشاهده می کنیم که اسرائیل تبدیل به یک رژیم کودک کش تبدیل شده و برای تامین امنیت خود در مقابل سنگهای فلسطینیان دیوارکشی می کند اما سنگ های فلسطینیان نیست که کار می کند بلکه موشک های آنان است که نه تنها دیوارها بلکه مراکز شهرها را هدف قرار می دهد.

عضور شورای تامین استان خراسان شمالی در مصلی امام خامنه ای حفظه الله شیروان مسبب ایجاد داعش در عراق، افغانستان و سوریه را رژیم غاصب و دوول آمریکایی دانست و تصریح کرد: دشمنان تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی و جنگ هوشمندانه را بر علیه ملت ما شکل دادند، اسلام بدلی، اسلام لیبرالی، اسلام تکفیری، و شیعه لندنی و انگلیسی را برای ایجاد اختلاف و تفرقه و از هم پاشیدگی وحدت مسلمانان ایجاد کردند، اما بدانید حضور هوشمندانه و با بصیرت شما مردم در میدان تمامی این فتنه ها را در دم خواهد کشت.

وی حضور مردم در عرصه های ملی و مذهبی همچون روز قدس و یوم الله ها را برای آمریکایی ها شکست بزرگی طرح برشمرد و افزود: فرار آمریکایی ها از افغانستان شکست بزرگی است، تا می توانستند هزینه کردند اما نتوانستند ملت‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز جبهه مقاومت را شکل داده است و رژیمی که از نظر نظامی بر روی تار عنکبوت قرار دارد و در جایی که کاملاً دیوار کشیده شده و با وجود تحریم جبهه مقاومت در جنگ 22، 33، 12 و حتی 7روزه متحمل شکست می شود.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است اگر اشاره‌ای از سوی مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا شکل بگیرد مطمئن باشید رژیم کودک کش و دیوارکش اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی گفت: این آمادگی و آماده به رزم بودن جمهوری اسلامی باعث شده در هر جا که با ما پنجه در پنجه شدند، شکست  بخورند.

 

سردار فرجی اظهارکرد: در جنگ دریاها و نفتکش ها شکست خوردند، در آتش سوزی ها شکست خوردند و عقب‌نشینی کردند، در جنگ سایبری که شروع کردند مقابله به مثل شد و شکست خوردند و در انفجارات که در داخل کشور ما ایجاد کردند جبهه مقاومت وارد عمل شد مقابله به مثل صورت گرفت و شکست خوردند.

سردار اسماعیل فرجی فرمول پیروزی و سعادت ملت ایران را ایستادگی و مقاومت دانست و بیان کرد: ملت‌های عربی بدانند هرگونه سازش با صهیونیست ها غیرقابل تحمل برای مردم منطقه است، حتی مردم کشورهای عربی هم تحمل نمی کنند.

وی با بیان اینکه سازش به معنای زیر سوال رفتن استقلال، آزادی، تمامیت ارضی، حیثیت، هویت و ایدئولوژی مسلمانان خواهد بود، گفت: ما نباید سازش بکنیم و اجازه سازش هم نخواهیم داد و مردم مظلوم منطقه اجازه سازش نخواهند داد.

وی تاکید کرد:  سرنوشتکشورهایی که سازش کردند را می بینیم، افغانستان 25 سال زیر چکمه آمریکایی‌ها بود و به مجالس مذهبی، عروسی آن ها بمب ها زدند، صدها کودک و زن و مردم را به خاک و خون کشیدند لذا سازش یعنی تسلیم در برابر گرگ صفتان و کسانی که دم از سازش می زنند خائن اند.

سردار فرجی یادآور شد: اگر در این کشور امنیتی، استقلال، آزادی و سربلندی وجود دارد به جهت ایستادگی و مقاومت مردم در طول ۴۳ سال انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز یک سوال پیش می آید که مگر دولت‌های غربی و آمریکایی دم از دموکراسی نمیزنند پس چرا در سرزمین های فلسطینی انتخاب سرنوشت را بر عهده مردم نمی گذارند، جواب مشخص است چون می دانند در اینجا دموکراسی به ضرر آنهاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما اسرائیلی ها اشغالگرید، شما کودکش و رژیم شما دیوارکش ترسو است لذا امروز می‌بینیم نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور های این کره خاکی ملت‌های آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این روز را راهپیمایی می‌کنند و اعلام همدلی و همدردی را به مردم مظلوم فلسطین دارند انشالله به زودی زود شاهد ریشه‌کن شدن و نابودی این رژیم غاصب و کودک کش و دیوارکش خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها