مسئول بسیج جامعه کارگری استان زنجان در گفت‌وگو «بسیج»:

شیفت ایثار به یاد ایثارگران بسیجی برگزار می‌شود

زنجان _ مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت:شیفت ایثار به یاد ایثارگران بسیجی در قالب خدمات مختلف در هفته بسیج کارگری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک هفته کار و کارگر و با اشاره به شعار سال جاری  از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار داشت:تحقق شعار سال با روحیه جهادی و انقلابی میسر می شود. 

 

شیفت ایثار به یاد ایثارگران بسیجی برگزار می‌شود

 مسئول سازمان بسیج کاگری استان زنجان به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر این سازمان اشاره کرد و گفت: در هفته کار و کارگر این سازمان برنامه های در دست اقدام دارد که به ترتیب روز شمار هفته در استان برگزار می شود. 

 

 

وی در ادامه افزود: دیدار اعضای ستاد با نماینده  ولی فقیه در استان و شهرستان ها،دیدار خانواده های شهدای کارگر و آسیب دیدگان و متوفیان حین کار،حضور مسئولین در جمع کارگران،برگزاری جلسات اخوت کارگری کارفرمایی در پایگاه بسیج و افطار با کارگران از جمله این ویژه برنامه‌ها است.

 

 

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت:علاوه بر حضور سفیران تولید در مدارس و دانشگاه ها، شیفت ایثار به یاد ایثارگران بسیجی در قالب خدمات مختلف در هفته بسیج کارگری برگزار می شود. 

 

 

احمدی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های سازمان بسیج کارگری تصریح کرد:تکریم زنان کارآفرین و کارگران زن، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کمک مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از کارگاه های مشکل دار، جلسه اندیشه ورز و کارگروه کار آینده از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است. 

 

 

وی با اشاره به حضور گسترده بسیج کارگری در راهپیمایی روز قدس، گفت:همواره جامعه کارگری همراه و هم پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در تمام صحنه ها حضوری پرشور داشته است. 

 

 

مسئول بسیج کارگری استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:به مناسبت هفته بسیج کارگری  میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان برپا خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات