خبرهای داغ:

از توزیع 200 پرس غذا گرم تا توزیع 14 بسته افطاری به همت بسیجیان محله های اسلامی سرخه

بسیجیان محله های اسلامی آل یاسین (ع) و کریم اهل بیت (ع) اقدام به تهیه و توزیع غذاهای گرم بین نیازمندان در محله های خود کردند.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند 200 پرس غذای گرم بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) تهیه و توزیع شد.

همچنین به همین مناسبت ۱۴ بسته‌ی افطاری به نیت ۱۴ معصوم بین نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به همت گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) طبخ و توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای رفع مشکل نیازمندان باید ماهیت مسجد و محله محوری داشته باشد.

او افزود: در جهت تحقق این مهم بسیجیان در طول ماه مبارک رمضان در مسجد حضور داشته و ضمن مشارکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی ما را طبخ و توزیع غذای گرم در وعده های افطار و سحر در آشپزخانه مسجد یاری کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: فلسفه این رزمایش لبیک به ولی امر مسلمین است که باید با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب، مخلص و جوانان مومن و صالح وارد این عرصه شویم.

ادهم عنوان کرد: ویژه برنامه ضیافت افطار در بسیاری از شب در مسجد برپا بوده و از نمازگزاران و خانواده های نیازمند با افطاری دادن در مسجد و توزیع بین آن ها پذیرایی شد.

همزمان با اواخر این ماه مبارک نیز 14 بسته افطاری گرم به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها