خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از پرداخت 150 میلیون ریال کمک های مومنانه در قالب طرح و برنامه های مختلف در راستای رزمایش مواسات به همت بسیجیان و خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در جهت بزرگداشت ماه مبارک رمضان فعالیت های جهادی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری انجام شد.

فاطمه زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف بردن نان گرم بر سر سفره های نیازمندان نان تافتون به ارزش 5 میلیون ریال خریداری و بین نیازمندان توزیع شد.

او افزود: در جهت ترغیب جوانان امروز به ازدواج آسان و فراهم کردن شرایط لازم ازدواج برای یک زوج نیازمند کمک هزینه عقد و ازدواج به مبلغ 20 میلیون ریال پرداخت شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: خرید میوه به ارزش 5 میلیون ریال و توزیع آن بین نیازمندان و خرید مرغ به مبلغ 10 میلیون ریال و اهدای آن از دیگر اقدامات مومنانه ای بوده است که با یاری بسیجیان و خیرین انجام گرفته است.

ادهم با تاکید بر سنت اهل بیت (ع) در کمک به بیماران و عیادت از آن ها مبلغ 30 میلیون ریال جهت کمک هزینه درمان به خانواده ای نیازمند در محله اهدا شد.

او عنوان کرد: اهداء دو عدد فرش به مبلغ 50 میلیون ریال به نیازمندان و خرید و ذبح یک راس گوسفند به مبلغ 30 میلیون ریال جهت عقیقه و توزیع بین نیازمندان در جهت تداوم رزمایش مواسات در محله انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها