خبرهای داغ:

از توزیع 300 نان محلی تا 60 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در روستا مومن آباد در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد از توزیع 300 نان محلی و 60 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در جهت تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان جا مانده از تحصیل و ضعیف تدریس درس ریاضی به همت گروه جهاد علمی شهید مجید مومن آبادی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه برگزاری این جهاد علمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا موجب شد بسیاری از دانش آموزان از امر تحصیل باز بمانند و یا در پایه تحصیلی ضعیف باشند؛ با هدف تقویت دروس دانش آموزان کارگروه علمی این پایگاه مقاومت اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در طی دو الی سه روز در هفته کرده است.

او افزود: همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک به خانواده های نیازمند همزمان با ماه مبارک رمضان 300 عدد نان محلی گرم توسط گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی طبخ و بین نیازمندان و اهالی محل توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: تهیه و توزیع ۶۰ بسته معیشتی با همکاری پایگاه خواهران و برادران بین نیازمندان از دیگر اقدامات مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند بوده است.

مومن آبادی بیان داشت: هر بسته شامل مایحتاج اولیه (ماکارونی، روغن، نخود و لوبیا،خرما، مرغ، برنج، سویا و جو پرک) و هر بسته به ارزش 3 میلیون و پانصد هزار ریال و با حفط شان و منزلت خانواده ها به آن ها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها