خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

همدان-سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً»

هفته معلّم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرصت مغتنمی است تا به عناصر تأثیرگذار در تربیت عقیدتی سیاسی بسیجیان و پاسداران، به ویژه روحانیت معزّز و معظّم، تبریکات خالصانه خود را تقدیم کنیم.

این هفته پربرکت را فقط در قالب تقویم و تاریخ نباید نگریست بلکه لحظات گران‌سنگ عُمر پاسداران نظام که بر پایه عقیدتی-سیاسی بنا شده و برای حفظ خاک این مرز و بوم و تقدّس جمهوریت ایران اسلامی، خونِ سَر داده و خون دل خورده‌اند بسیارفراتر از تاریخ است. در بیانیه گام دوم انقلاب  که توسط مقام معظم رهبری تاکید شده، ارتقاء تحلیل سیاسی و فهم مسائل بین‌المللی در موضوعاتی همچون جنایات غرب به خصوص آمریکا، مسئله‌ فلسطین و ظلم تاریخی به ملّت آن، مسئله‌ جنگ‌افروزی‌ها و رذالت‌ها و دخالت‌های قدرت‌های قلدر در امور ملّت‌ها و  بیرون آوردن امثال آن از انحصار طبقه‌ی محدود و عزلت‌‌گزیده‌ای به نام روشنفکر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته اند و این آگاهی بخشی در عقاید اندیشه ورزان حوزه عقیدتی-سیاسی نهادینه شده تا توانسته اند مکتبی پرمعنا به نام مکتب سلیمانی را خلق کنند.

ما سبزپوشان حریم ولایت درسپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای روحانی، معلّم،پاسدار و بسیجی که حقیقتاً از مکتب سازان این عرصه بوده اند، بر خود تکلیف می دانيم ،تبیین و تشریح تفکّر سراسر دانایی شهید فرزانه استاد مرتضی مطهری(ره) را در صدر برنامه هایمان قرار داده  تا روح خود را از اندیشه‌های خرافی دور کرده و به سیاق اسلامی بپرورانیم و یادمان نرود توفیقات روز افزون و مستمر سپاه در عرصه های ماموریتی و وظایف محوّله، مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

فلسفه ورمز موجودیت چنین روزِ پرمُسمّایی درسپاه، مبیّن ضرورت تبلور جاودانه‌ی همین تفکر در نهاد ولاییِ سپاه است. تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف حتی تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی و اقتصاد مقاومتی که از دغدغه‌ها و مطالبات بحقّ رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) است پیشگام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار