جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

لازمه ایجاد جامعه اسلامی، ایجاد محله اسلامی است

نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: لازمه ایجاد جامعه اسلامی، ایجاد محله اسلامی است که امر مهم بوده و لازمه آن نیز تعامل مسجد و پایگاه در نقش آفرینی در محله برای رفع نیازها و مشکلات محله است.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ میثم رحیمی در بازدید از پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت رسول (ص) نهاوند ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان با اشاره به ماموریت کمک به ایجاد محله اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد جامعه اسلامی است تا زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) فراهم شود.

وی افزود: لازمه ایجاد جامعه اسلامی، ایجاد محله اسلامی است که امر مهم بوده و لازمه آن نیز تعامل مسجد و پایگاه در نقش آفرینی در محله برای رفع نیازها و مشکلات محله است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و با توجه به اینکه بسیج از زمان تشکیل به فرمان امام خمینی (ره) تاکنون در همه جا جلودار و پرچم‌دار بوده است در این امر مهم نیز باید جلودار و نوک پیکان جهاد باشد.

وی گفت: امروز لازم است همه بسیجیان ضمن بالا بردن بصیرت خود نسبت به بصیرت افزایی آحاد مردم به خصوص جوانان و تبیین دستاوردهای انقلاب در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به صورت جهادی وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار