خبرهای داغ:
معاون اجرایی نزاجا:

بزرگترین توپخانه غرب آسیا در اختیار ما است

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ما بزرگترین توپخانه غرب آسیا با انواع کالیبر را در اختیار دارد و این حقیقتی است که دوست و دشمن نیز به آن مُعترف هستند.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۵۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش روز گذشته در آیین معارفه فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش در اصفهان، در سالن همایش‌های کوثر ارتش، با اشاره به جایگاه علم و پژوهش در بیانیه گام‌ دوم انقلاب افزود: توانمندی‌های توپخانه ارتش به واسطه توجه به آموزش‌ها و پژوهش‌هاست و امروز در عالی‌ترین وضعیت دفاعی هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های پنج سال اخیر نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: برغم اعمال تحریم‌ها، بالگردهای هوانیروز ارتش، در شب و روز امکان پرواز دارند و بُرد موشک‌هایشان ارتقا یافته که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به دقت بالای موشک‌های کشورمان افزود: امروز یگان موشکی ارتش جمهوری اسلامی، یگان "نقطه‌زن" است.

وی اضافه کرد: برای جابه‌جایی یگان‌ها در آن واحد می‌توانیم پنج تیپ یگانی و هجومی خود را جابه‌جا کنیم، همچنین پنج گروه توپخانه‌ای مُجهز در اختیار داریم که سه گروه از آنها در اصفهان مستقرند و توانمندی‌هایشان لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
این فرمانده ارشد ارتش خاطرنشان کرد: برغم‌ توطئه‌های دشمن در ۴۰ سال عمر انقلاب، ما اینک به گام دوم انقلاب پای نهاده‌ایم و امروز بیانیه گام‌ دوم بعنوان نقشه تعیین کننده ادامه مسیر ماست.
امیر سرتیپ شرفی اظهار داشت: اساس بیانیه گام‌ دوم مبتنی بر حفظ «امید» در جامعه و بالاترین جهاد، دورکردن ناامیدی در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های نظامی است.

وی افزود: هدف نهایی بیانیه گام‌ دوم رهبر معظم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آمادگی جامعه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
معاون نیروی زمینی ارتش افزود: دنیای شرق و غرب گمان نمی‌کردند که طلیعه‌ای به نام انقلاب اسلامی شکل گیرد و معیارهای آنها در اداره جهان را برهم ریزد و دین و دنیا را در کنار هم قرار دهد و در واقع انقلاب ما عصر جدیدی را در دنیا آغاز کرد و امروز نیز بسرعت در پیشرفت است.
وی با بیان اینکه «جوانان» روی سخن رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام‌ دوم هستند، تصریح کرد: لازم است جوانان با حرکت مُستحکم بر مبنای مدیریت جهادی و با اعتقاد با اینکه «ما می‌توانیم»، انقلاب اسلامی را به پیش ببرند.
امیر شرفی، مردم‌سالاری دینی و میدانداری جوانان در مقابله با حوادث و ثبات و امنیت جامعه را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دفاع مقدس در برابر جهان کفر، نمود این دستاوردهاست و امروز جوانان کشورمان که نه امام(ره) را درک کرده اند و نه دوران دفاع مقدس را، برای دفاع از حرم سر از پا نمی‌شناسند.
وی خاطرنشان کرد: ثبات و امنیت امروز جامعه اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت تلاش رزمندگان دیروز و امروز محقق شده است زیرا ابرقدرت های شرف و غرب برای گرفتن دین و دنیای ما به صحنه آمده بودند ولی نتوانستند به هدف خود برسند و این پیروزی بواسطه تفکری بود که انقلاب در وجود ما دمید.
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امیر موسوی فرمانده ارتش بر اساس بیانیه گام‌ دوم انقلاب، چهار ویژگی منتظر مُنجی بودن، عازم و عامل بودن نسبت به وظیفه و صابر بودن در رسیدن به اهداف را لازمه یک فرمانده الگو در ارتش برشمردند. 
امیر شرفی تصریح کرد: امروز بیش از ۲۶۰ رسانه بدنبال تحریف واقعیت‌ها و محو دستاوردهای نظام اسلامی در حال تلاش هستند لذا برای اینکه دوست و دشمن با واقعیات آشنا شوند، باید روشنگری کرد و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب نیز دستور "جهاد تبیین" را بصورت قطعی و فوری صادر کردند.
وی اضافه کرد: ۳۰ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش ابلاغ شده که از این تعداد ۱۱ طرح در جهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان نیروست و با اجرای آنها موفقیت‌های بسیاری نصیب ارتش شده است.
 معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به معارفه چندی پیش امیر سیاوش میهن‌دوست بعنوان ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: امیر میهن‌دوست پیش از این فرمانده گروه ۴۴ شهید نادری بود و از امروز سرهنگ توپخانه ستاد مسعود مطاعی بعنوان فرمانده این گروه خواهد بود.
وی افزود: سرهنگ مطاعی که پیش از این جانشین گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش را بر عهده داشته، در همه مشاغل صفی و ستادی، بخوبی فرماندهی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار