پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی۱۰ سیدالشهداء(ع) به مناسبت عید سعید فطر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهداء (ع) در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۷۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، متن پیام حجت الاسلام عطایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر را به همه ی مومنین و روزه داران تبریک عرض میکنم.
بعد از یک ماه عبادت و بندگی، بعد از یک ماه مهمانی خداوند، بعد از یک ماه انجام اعمال عبادی و تلاش در جهت کسب تقوای الهی، خدا را شاکریم که توفیق داد تا عید سعید فطر را جشن بگیریم. عیدی که پاداش روزه داران است. در ماه مبارک رمضان در حال روزه از انجام برخی کارها خودداری کردیم ضمن اینکه حلال بودند لکن چون خداوند دستور به ترک آنها داده بود از انجام آنها خودداری کردیم اعضا و جوارح ما نیز روزه بودند و از انجام برخی از اعمال خودداری کردند همچون نگاه های آلوده شنیدن موسیقی های حرام و...
در ماه مبارک رمضان در صدد جلب رضایت خداوند بودیم و بعد از گذشتن یک ماه تلاش و ریاضیات بعد از یک ماه عبادت و بندگی به عید سعید فطر رسیدیم.
طبیعتا بعد از یک ماه عبادت تا یک سال انشالله این رویه حسنه را ادامه می دهیم. مزه و شیرینی این یک ماه را تا سال آینده جاری میکنیم این عید عزیز را به تمام عزیزان و مومنین تبریک عرض می کنم و توصیه می کنم اعمال این عید را نیز انجام بدهیم. از انجام:
1. پرداخت زکات فطره که خود یکی از عبادات مهم و واجب هست 2. احیای این شب
3. خواندن نماز و دعا و قرائت قرآن در این شب و زیارت امام حسین علیه السلام غافل نشویم انشاالله خداوند قبول اعمال ما را با لطف و بزرگواری خودش به نحو احسن قبول بفرماید و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار