فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط سپاه وبسیج در رفسنجان

کد خبر: ۹۴۲۹۹۹۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد پساوند در این گفت‌وگو ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
وی از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند، عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش۵۰۰ هزار تومان شامل روغن ، مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی، بین نیازمندان شهرستان رفسنجان توزیع شد.
سرهنگ پساوند گفت: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا با اجرای رزمایش های مختلف کمک مومنانه،طرح شهیدسلیمانی و... در کنار همشهریان در مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فعالیت داشته و سعی کرده پا به پای کادر درمانی و سایر مسئولان ذی‌ربط در مقابله با این بیماری تلاش کنیم و خوشبختانه در این رابطه به موفقیت‌های زیادی رسیدیم و تا پایان این بیماری همچنان در کنار همشهریان و خدمتگزار آنها خواهیم بود.
فرمانده سپاه ناحیه‌ی رفسنجان در پایان ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان افزود: هر کسی که توان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه دارد سپاه و بسیج آمادگی دارد با جمع آوری کمک‌های این عزیزان به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده بشتابد

ارسال نظرات