وزیرکشور:

دولت خود را مکلف می‌داند تا خواسته‌های مردم را محقق کند

وزیر کشور گفت:مردم خواسته‌های به حق دارند و دولت خود را مکلف می‌داند تا خواسته‌های مردم را محقق کند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،«احمد وحیدی» وزیر کشور در چهل‌ویکمین سالگرد امیر سرلشکر خلبان شهید «علی‌اکبر قربان شیرودی» و شهدای شهر شیرود در آستان مقدس امامزاده سید حسن (ع) با بیان اینکه امروز تاریخ‌ها نوشته می‌شود، اظهار داشت: یک بخشی از تاریخ را عناصر خبیث و پلید شیطانی می‌نویسند؛ آن‌هایی که امروز در غرب حاکم هستند و رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند.

وی افزود:، اما تاریخ ملت ایران توسط امثال شهید شیرودی و امام ادامه پیدا کرده و از کربلا شروع شده و از غدیر گذشته و به کربلا رسیده و می‌رود تا به مهدویت ختم شود؛ در این مسیر این تاریخ‌ها ساخته می‌شود و این فرق بین جبهه حق و باطل است و این جریان دائمی است.

وحیدی با بیان اینکه شهید شیرودی یک فرد نبود و شهدای ما یک نقطه نیستند، ابراز داشت: شهدا ادامه دهنده جریان کربلایی هستند که خود جریان‌ساز شدند.

وی با بیان اینکه شهدا دل به دریا زدند و دریایی شدند، افزود: شهید در جریان تاریخی حق قرار دارد و این چیزی است که انسان‌ها از پس آن تجدید حیات می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهدا یک جریان را تعقیب می‌کنند و آن جریان نور و نورانیت است، گفت: اعمال شهدا هرگز گم نمی‌شود و جریان شهدا و نور آسمانی آن‌ها هرگز از بین نمی‌رود و تباه نمی‌شود.

وحیدی با بیان اینکه جریان شهادت بزرگترین قوام دهنده جریان حق در طول تاریخ است، بیان داشت: بقاء اسلام در خون سیدالشهداست و جریان شهادت برپا دارنده جریان حق است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که بر دوش شهدای ما حرکت می‌کند و در بستر خون پاک آن‌ها به جلو می‌رود هرگز از بین نخواهد رفت و تباه نخواهد شد و دچار ناراستی و توطئه‌های دشمن نخواهد شد و برای همیشه می‌ماند.

وحیدی اضافه کرد: شهدا قبل از رفتن بهشت‌شان به آن‌ها شناسانده شده است و بهشت برای شهید شیرودی شناسانده شده بود و مقام عِنْدَ رَبِّه را به ایشان نشان دادند. این شهید مملو از عرفان و آگاهی است که الگو می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه مقام شهدا بلند است و شهید شیرودی بی‌تردید یک اسوه و یک نمونه و الگو است، افزود: الگویی که در بستر ارتش حزب الله آنچنان افتخارآفرینی کرد که نه تنها در هوانیروز افتخارآفرین شد بلکه برای همه ارتشیان و رزمندگان و جوانان الگو شد و رسیدن به مقام الگو بودن مهم است و باید به مقام الگو و اسوه بودن برسیم و همه شهدای ما الگو هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا بین خودشان طبقه‌بندی دارند و افضل آن‌ها کسانی هستند که در صف اول جنگیدند و شهید شیرودی در صف اول جنگید.

وحیدی اذعان داشت: در کردستان زمانی که دشمنان در تلاش بودند در ارکان انقلاب خللی ایجاد کنند و قطعه‌ای از سرزمین را جدا کنند، تیزپروازان هوانیروز و شهید شیرودی قدرتمندانه ظاهر شدند و دشمن را به عقب راندند.

وزیر کشور یادآور شد: هوانیروز همیشه در صف اول بودند و شهید شیرودی در دلدادگی به امام و انقلاب هم در صف اول قرار داشت و هم به لحاظ فیزیکی و هم در قدرت رهبری و اخلاص و شجاعت در صف اول بود.

وحیدی با بیان اینکه شهید الگو است و جامعه الگو ساخته می‌شود وقتی شهید شیرودی‌ها، خلعتبری‌ها، مرادخانی‌ها و سلیمانی‌ها این جریان را می‌سازند، گفت: جامعه‌ای که بر این بستر حرکت می‌کند جامعه الگو است و باید به جامعه الگو برسیم و امت احسن باشیم.

وی با اظهار اینکه جامعه‌ای که با عشق شهید ساخته شد الگو می‌شود و مورد تکریم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: جامعه وقتی ساخته می‌شود که به خوبی‌ها عشق بورزد و پلشتی‌ها را دفع کند؛ این جامعه الگوساز است چراکه جامعه از بستر کثرت جریان شهادت به جامعه الگو تبدیل می‌شود و جامعه ما الگو است و این جامعه بسترساز حکومت الگو است.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی بر بستر این جامعه به جلو برده می‌شود تا به نقطه شایستگی که زمینه ساز ظهور مهدی موعود برسد، گفت: از بستر شخص و فرد و جامعه الگو به مرحله حکومت جهانی الگو می‌رسیم که سراسر نور است.

وحیدی ادامه داد: امروز دولت و نظام انقلاب اسلامی عزت دارد و دشمن هم تصدیق می‌کند و امروز دشمن ما ذلیل است و خود اعتراف می‌کند و باید به خودمان ببالیم که در مسیر اسلام عزیز هستیم.

وی گفت: امروز جریان پیچیده نفاق در سراسر عالم ذلیل است و آن‌هایی که دم از انسانیت می‌زنند و انسان را به مسلخ می‌برند و قربانی هوی و هوس می‌کنند، دم از حقوق بشر و اخلاق می‌زنند بشز را زیر پای خود له می‌کنند و در اوج بی‌اخلاقی، خود را اخلاق مدار می‌دانند، دم از تمدن میزنند و در عمق وحشی‌گری زندگی می‌کنند نفاق است و نفاق در دنیا سایه افکنده است.

وحیدی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها گفت: امروز هیچ نقطه دنیا از ظلم و وحشی گری این افراد بی‌نصیب نمانده است و بخشی از مهاجران افغانستان از شدت ترس و واهمه و زندگی فاجعه باری است که آمریکا درست کرده است.


وی وضعیت اسفبار امروز افغانستان را محصول اقدامات و جنایت‌های آمریکا برشمرد و گفت: این جنایت‌ها قابل توجیه نیست و امروز مردم یمن با حمایت‌های استکبار از بین می‌روند دریغ از اینکه در رسانه‌های خود به آن اشاره کنند و این‌ها انسان نیستند.

وحیدی ابراز داشت: ابن روز‌ها مردم فلسطین در اوج فشار اقتصادی و تبلیغاتی و... برابر دژخیمان افتخارآفرینی و حماسه آفرینی می‌کنند و شرم باد بر دولت‌های به اصطلاح اسلامی که با کمال وقاحت با رژیم صهیونیستی مسلمان کش پیمان می‌بندند و به عادی سازی روابط می‌پردازند؛ نابود باد چنین رژیم‌هایی و شرم باد کسانی که این‌ها را به عنوان حاکمان خود قبول دارند.

وزیر کشور با اظهار اینکه امروز مردم فلسطین در اوج مظلومیت حماسه سازی می‌کنند، افزود: روز به روز بر ذلت و خواری صهیونیست‌ها افزوده می‌شود و عزت مسلمانان بیشتر می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه مردم خواسته‌های به حق دارند و دولت خود را مکلف می‌داند تا خواسته‌های مردم را محقق کند، ادامه داد: در عین حال مردم یک لحظه در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب تردید به خود راه نداده‌اند، چون بر بستر حرکت شهدا هستند و امروز همه مسئولان در همه قوای سه گانه در کنار و خدمت مردم هستند.

این مسئول یادآور شد: امروز روز آفرینش معرکه‌ای جدید و هنگامه‌ای است که باید از آن برای جهش در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق بیفتد و این جهش بر مبنای مبارزه با دشمن کافر و منافق و تکیه بر ظرفیت‌های ذاتی برای حرکتی روبه جلو و جهشی در این مقطع تاریخی حساس است.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز تاریخ رقم خواهد خورد و تاریخ جدیدی در حال شکل‌گیری است و نقش ملت بزرگ ایران با صبر و استقامت در این دوران برجسته است، متذکر شد: تاریخ آینده جهان شکل نمی‌گیرد مگر آنکه ملت و نظام و شهدای ما در اوج این قدرت باشند.

وحیدی با بیان اینکه بیعت با شهدا همیشه کارساز بوده است، خاطرنشان کرد: ما در این مراسم با شهید شیرودی بیعت می‌بندیم که این راه را تا آخر ادامه بدهیم و این راه نجات ما است./دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار