در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس:

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) با خانواده شهید روحانی قادر اسدی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) و امام جمعه مهرشهر همراه جمعی از پایوران در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس با خانواده شهید روحانی "قادر اسدی" دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۹۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) و امام جمعه مهرشهر به همراه جمعی از پایوران در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس با خانواده شهید روحانی "قادر اسدی" دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه مهرشهر با اشاره به این که شهدا تمامی وجود خود را برای حفظ دین اسلام، میهن، آرمانهای امام راحل و انقلاب فدا کردند، گفت: احترام و تکریم خانواده های شهدا وظیفه ی همگان است و همسران و مادران شهدا جایگاهی زینب گونه دارند.

وی توفیقی را که خداوند به خانواده های شهدا داده ارزشمند خواند و بیان کرد: دیدارهای انجام شده علاوه بر تکریم و تقدیر از خانواده های معظم شهدا به منظور کسب اجازه و دریافت نظرات و پیشنهادات این خانواده های گرانقدر در برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای شهرستان کرج و خواسته های آنان صورت گرفته است.

حجت الاسلام امیددهفولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرشهر در حاشیه این دیدار گفت: اقتدار و عزت کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است،  نباید یاد و خاطره شهدا را فراموش کرد و فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه در ایران زنده بماند.

وی در پایان تصریح کرد: ما مسئولین در گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت مسئولیت بزرگی بر دوش داریم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها