خبرهای داغ:

صعود ۵۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سرپل‌ذهاب آغاز شد

صعود سراسری ۵۰ هزار نفری بسیجیان، کاروان های راهیان نور، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و قشرهای مختلف مردم با رمز مبارک یا زهرا (س)، به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۲۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از ۵۰ هزار نفر از شیفتگان شهدا و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور در خانقاه عرفان، به ارتفاعات بازی دراز صعود می کنند و امروز همزمان افتتاحیه سراسری اردوهای راهیان نور نیز آغاز می شود.

تمامی امکانات لازم و فضاسازی مناسب در طول مسیر متناسب با عملیات غرور آفرین بازی دراز صورت گرفته و امروز پس از ۲ سال از شیوع کرونا شاهد برگزاری این مراسم هستیم و تا ساعاتی دیگر در جوار مزار شهدای گمنام بر قله های بازی دراز مراسم بزرگداشتی برپا می شود.

حضور قشرهای مختلف بسیجیان و مردم و به ویژه زنان و کودکان با سربندهای مزین به نام ائمه اطهار (ع) و جوانان که با نشاط مسیر عشق و عرفان را طی می کنند با وجود نامساعد بودن هوا جلوه های بسیار بی نظیری از دلدادگی شهدا را نشان می دهد.

پرچم های مزین به نام ائمه اطهار (ع) و پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان جوانان و بسیجیانی که با عشق طی مسیر می کنند تجدید بیعتی دوباره با آرمان های والای نظام و امام راحل است.

برپایی موکب های مختلف پذیرایی از زایران و کاروان های راهیان نور، استقرار ایستگاه های صلواتی و پذیرایی عده ای از عاشقان و شیفتگان شهدا در مسیر شرکت کنندگان از صعود کنندگان حکایت دیگری است.

ارسال نظرات