خبرهای داغ:

پلمب سه واحد فراورده‌های خام دامی در شاهرود

شاهرود_ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهرود گفت:سه مرکز متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های دامپزشکی و بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۱۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

پلمب سه واحد فراورده‌های خام دامی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی گلی اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه‌های دام، مراکز بسته بندی، مرغداری‌ها، مراکز فروش غذا‌های آماده و نیمه آماده، کبابی، جگرکی، قصابی، مرغ فروشی‌ها در عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور ۲ گروه سیار و یک گروه ثابت در اداره دامپزشکی شاهرود انجام شد.
او افزود: یکهزار و ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در نظارت به مراکز تولید و عرضه محصولات در این بازه زمانی شناسایی و معدوم شد.
گلی گفت: تعداد ۲۰ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و ۶۵۵ راس دام سنگین در زمان کشتار در کشتارگاه‌های شاهرود و بسطام در این مدت بازرسی شدند و ۶۰۰ کیلو گرم لاشه گوشت و آلایش دامی نیز ضبط و معدوم شد.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهرود گفت: با اجرای این طرح تاکنون ۸۸ واحد صنفی غیربهداشتی شناسایی و برای تکمیل روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار