نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت رئیسی در این چندماه کارنامه چشمگیری رقم زد/ دولت برای دهک‌های پایین برنامه دارد

ساری-آیت الله محمدی لائینی به کارنامه چشمگیر دولت رئیسی در این چند ماه اشاره کرد و گفت: ما هم نگران دهک‌های پایین هستیم و دولت حتما باید برای ان‌ها فکر می‌کند و برنامه دارد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، محمود حسینی پور استاندار مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جهادگران بسیجی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

خبر

آیت الله محمدی لائینی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم حماسه خان طومان، با اشاره به اینکه مردم مازندران در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانیاز خود نشان دادند گفت:خدمت به کشور اسلامی به عنوان ام القرای حوزه مقاومت و جهان اسلام و حرکت بسیجی مستضعفینی جهان، بسیار با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در شعار‌های مبتنی بر عدالت و عمران آبادانی دنیایی و آخرتی موفق عمل کند ،زمینه صدور انقلاب اسلامی فراهم‌تر میشود، افزود:ناکامی ما در این شعار‌ها  باعث محبوس شدن انقلاب اسلامی می شود .

آیت الله محمدی لائینی با قدردانی از سپاه کربلا ادامه داد: همت والای مردم در عرصه مدیریت کرونا قابل تقدیر است که  واکسیناسیون عمومی باعث شد تا کرونا مدیریت شود.

خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ملت ایران مردم خوبی در راه ارزش های انقلابی هستند، گفت: مردم ایران در هر عرصه ای وارد شوند جهادی کار می کنند که نمونه ان در بحث کرونا بود که روزی 700 فوتی کرونا به 7 نفر رسیده است.

آیت الله محمدی لائینی به کارنامه چشمگیر دولت رئیسی در  این چند ماه اشاره کرد و گفت: ما هم نگران دهک های پایین هستیم و دولت حتما باید برای انها فکر  می کند و ممکن است یک جراحی برای کشور لازم باشد،اما باید برای اقشار اسیب پذیر تمهیدات را برنامه ریزی کرد که دولت آن را در نظر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب برای هر تصمیمی یک پیوست را در نظر گرفتند و ماهم برای هر تصمیم گیری در استان باید علاوه بر آن یک پیوست مستضعفینی داشته باشیم تا اقشار نیازمند کمترین آسیب را نبینند.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها