خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۰۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت دو دهه از صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل «بسیج سازندگی»، امروز این تدبیر تاریخی و دوراندیشانه رهبر انقلاب اسلامی به بستری فراگیر برای حرکت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به وارثان زمین تبدیل شده، نهادی که با تفکر بسیجی و عمل جهادی شکل گرفت و در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و علمی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مومن، متخصص و انقلابی خوش درخشیده و گام‌های بزرگ و کم نظیری را برداشته است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران اسلامی است باور داریم که رفع محرومیت تنها با اتکا به خدای متعال و با تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر خواهد بود.

بعد از پیام امیدبخش و شورآفرین رهبرجهادی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در سال ۹۸، شاهد خلق حماسه‌های جهادی عظیم و انقلابی با پشتوانه نیروها و رویش‌های انقلابی هستیم.

گروه‌های جهادی در برهه حساسی که کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد برگ زرینی از خدمت به مردم ایران اسلامی را در دفتر انقلاب ورق زدند؛ با شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی پیشتازانه وارد عرصه شدند و با تمام توان در عرصه‌های مختلفی که کار بر روی زمین مانده بود؛ از حضور در بیمارستان‌ها و پشتیبانی از کادر درمان تا حضور در آرامستان‌ها و تغسیل اموات؛ از تهیه ماسک، گان و تا تولید مواد ضد عفونی کننده؛ از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا تعمیر و مرمت منازل محرومین با ایثار و از خودگذشتگی فعالیت کرده و اجازه ندادند این ویروس منحوس در کشور و استان ما بحران‌های عمیقی که کشورهای بزرگ دنیا با آن مواجه هستند را ایجاد کند.

در پایان در سالروز تشکیل بسیج سازندگی؛ از تلاش‌های همه جهادگران بسیجی، ایثارگر و همیشه در صحنه استان دارالمومنین در رفع محرومیت از چهره‌ مناطق محروم استان  همدان و همچنین مجاهدت‌های صورت گرفته در مقابله با کرونا، تقدیر و تشکر کرده و ثبات قدم در این مسیر را از درگاه الهی برای تمام تلاشگران این عرصه خواستارم. درود خدا بر شما که از بهترین‌های زمان خود هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات