گروههای جهادی بسیج عامل انگیزشی و شتاب دهنده برای سایر مجموعه ها هستند

سردار قدرت الله کریمیان؛ جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در همایش جهادگران فاطمی گفت:گروههای جهادی بسیج عامل انگیزشی و شتاب دهنده برای سایر مجموعه ها هستند
کد خبر: ۹۴۳۰۶۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت الله کریمیان؛ جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در همایش جهادگران فاطمی که با حضور گروههای جهادی بسیج و همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار شد ، گفت: گروههای جهادی بسیج عامل انگیزشی و شتاب دهنده برای سایر مجموعه ها هستند و عملکرد آنها هیچگاه به اعتبارات محدود نشده و اهدافشان با عزم و اراده قوی به سرانجام رسیده است.

وی افزود :  بسیج سازندگی در طی دوهه از تاسیس خود برکات فراوانی برای جامعه داشته است. گروه های جهادی بسیج با اجرای طرح های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و پرداخت وام های اشتغال زایی افراد زیادی را به خودکفایی رسانده اند و از بروز برخی آسیب های اجتماعی ناشی از فقر و بیکاری در بین خانواده ها جلوگیری کرده اند.

سردار کریمیان  تاکید کرد :  گروه های جهادی افرادی هستند که با داشتن تخصص های گوناگون ، زمان اوقات فراغت و تعطیلات خود را بدون هیچگونه چشمداشتی در دورافتاده ترین نقاط روستایی و عشایری برای خدمت به محرومان سپری می کنند و بایستی قدردان آنها باشیم.

وی ادامه داد : اجرای طرح بسیج آبرسانی به روستاهایی که با تنش آبی مواجه هستند، احداث خانه های عالم در کنار مساجد ، ساخت منازل مسکونی محرومان ، کمک مومنانه و تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت ، خدمات پزشکی و بهداشتی با حضور تیم های مجرب درمانی، ایجاد طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی از جمله خدمات و فعالیت گروه های جهادی در اقصی نقاط استان ایلام است.

 وی گفت: در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی گروههای جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مردم عزیز در زمینه ساخت منازل محرومین و کمک های بهداشتی و پزشکی اعزام می شوند.

ارسال نظرات