فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با شیخ عبدالرحمن باروزه امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد یکی از شهرهای مرزی کردنشین شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۴۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح به همراه حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ و جمعی از رزمندگان این یگان با شیخ عبدلرحمن باروزه امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد یکی از شهرهای مرزی کردنشین شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

سردار حکمتیان در این دیدار گفت: سلام گرم رزمندگان تیپ ۴۸ فتح را به شما می رسانیم و نمی گذاریم یک ذره از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست بیگانگان بیفتد. 

وی ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با تمام امکانات اعم از تیم های بهداشتی، ترابری و مهندسی در خدمت مردم میرآباد است و هر کجایی که احساس نیاز کنند به آنها خدمات رسانی خواهیم کرد.

سردار حکمتیان افزود: در حوزه محرومیت زدایی در این منطقه آمادگی کامل داریم که به محرومان رسیدگی کنیم . 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: آنچه را به مردم قول داده ایم را به نحو احسن و با تمام توان انجام می دهیم و مابقی را که در توان ما نیست را از طریق مراجع مربوطه پیگیری و رسیدگی می کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: از دیدار شما خوشحال شدیم و ما به تمامی رزمندگان تیپ ۴۸ فتح افتخار می کنیم و دست یکایک شما سربازان مدافع وطن را می بوسم.

شیخ عبدلرحمن باروزه افزود: به گفته امام خمینی ره اگر سپاه نبود کشور نبود و سپاه خارچشم دشمنان است.

وی در ادامه به رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگر سردار سلیمانی نبود بحث داعش و گروه های تکفیری جمع نمی شد و خوشبختانه داعش را به کلی از بین برد.

وی ابراز داشت: مدیون شما پاسداران و سرداران به ویژه سردار شهید سلیمانی هستیم و منطقه میرآباد ۱۲۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

شیخ باروزه گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که به دانش های تخصصی روز دست یافته ایم و امروز در دنیا حرف های زیادی برای گفتن داریم. 

وی ابراز داشت : سپاه برای ما برکت و عزت است و علاوه بر تامین امنیت در مرزها و مبارزه با دشمنان در بحث خودکفایی و محرومیت زدایی نیز پیشگام است.

امام جمعه اهل سنت گفت: کرد و لر برادر و هم نژاد هستند و با اتحاد و همبستگی از مرزهای کشور پاسداری خواهند کرد.

دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد/ شیخ عبدلرحمن باروزه: سپاه برای ما برکت و عزت استدیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد/ شیخ عبدلرحمن باروزه: سپاه برای ما برکت و عزت استدیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد/ شیخ عبدلرحمن باروزه: سپاه برای ما برکت و عزت استدیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد/ شیخ عبدلرحمن باروزه: سپاه برای ما برکت و عزت استدیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با امام جمعه اهل سنت شهر میرآباد/ شیخ عبدلرحمن باروزه: سپاه برای ما برکت و عزت است

ارسال نظرات