مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ:

هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی، انتقال اندیشه‌ شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده است

حجت‌الاسلام محمودزاده دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ گفت: هدف از برگزاری این یادواره، انتقال اندیشه‌ شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده است.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی، انتقال اندیشه‌ شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمودزاده مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ پیرامون برگزاری این یادواره گفت: یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ، روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح، با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ در ادامه افزود: این یادواره، اولین یادواره‌ای است که در سطحی وسیع و با همکاری سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین در این یادواره، از خانواده شهیدان حرم رضوی، شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی و همچنین از جانباز این حادثه غم انگیز، حجت‌الاسلام محسن پاکدامن تجلیل می شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ، هدف از برگزاری این یادواره را انتقال اندیشه‌ی شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده معرفی کرد و گفت: روحانیت بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود (پس از نیروهای مسلح) به انقلاب تقدیم کرده است و در دستاوردهای دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا نموده اند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار