خبرهای داغ:

پیام مسئول بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با صدور پیامی، سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج جامعه زنان کشور با صدور پیامی ، سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: شما بانوان بسیجی در این میدان - سازندگی- نقشی زیبا رقم زدید. در گوشه گوشه این سرزمین آثار حضور با برکت شما دیده می شود که زهراوار بانوان محروم را خواهر خود خواندید، گرد غم از چهره آنها زدودید، توانمندشان کردید، نور امید به آینده را بر دلشان تاباندید و به زهراگونه زیستن دعوتشان کردید.

متن کامل پیام بدین شرح است:

حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، در بین جوانان، در بین مردم مظهر مجسم آیه های قرآن است. ( مقام معظم رهبری )
بیش از دو دهه از آغاز حرکتی عظیم برای خدمت به محرومان به فرمان ولی امر مسلمین می گذرد و شما بانوان بسیجی در این میدان نقشی زیبا رقم زدید. در گوشه گوشه این سرزمین آثار حضور با برکت شما دیده می شود که زهراوار بانوان محروم را خواهر خود خواندید، گرد غم از چهره آنها زدودید، توانمندشان کردید، نور امید به آینده را بر دلشان تاباندید و به زهراگونه زیستن دعوتشان کردید. این جریان مبارک با یمن وجود شما هر روز بیش از پیش رونق می گیرد و نویدبخش ایرانی پیشرفته و عدالت محور در طلیعه تمدن نوین اسلامی است.
سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی بر شما بانوان جهادگر مبارک باد و گامهایتان در مسیری که نائب امام زمان ترسیم فرموده اند هر روز استوارتر باد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار